ISBN | 973–30–1523-7, 978-973-30-1523-9 |
---|---|
Editura | Didactică şi Pedagogică, Bucureşti |
An | 2006 |
Pagini | 248 |
Autor | Susanu Irina Olimpia |
Carti
Marketing – Busola organizației tale
40,00 lei
Lucrarea de faţă îşi propune să evidenţieze aspectele esenţiale ale marketingului, necesitatea existenţei lui în cadrul oricărei organizaţii astfel încât obiectivele acesteia să devină realizabile. Altfel e ca şi cum ai fi în deşert fără busolă. Important este să ai o busolă. Care să funcţioneze corect, coerent şi la timp. Şi pe cineva care să o mânuiască. Să citească corect indicaţiile, să le transforme în soluţii, pe care să le aplice şi să le comunice corect.
Cartea conține abordări privind conceptul de marketing, mediul de marketing, piața organizațiilor, cercetarea de marketing, mixul de marketing și planul de marketing pe baza unor exemple și a studiilor de caz.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.