Marketing – Busola organizației tale

40,00 lei

Lucrarea de faţă îşi propune să evidenţieze aspectele esenţiale ale marketingului, necesitatea existenţei lui în cadrul oricărei organizaţii astfel încât obiectivele acesteia să devină realizabile. Altfel e ca şi cum ai fi în deşert fără busolă. Important este să ai o busolă. Care să funcţioneze corect, coerent şi la timp. Şi pe cineva care să o mânuiască. Să citească corect indicaţiile, să le transforme în soluţii, pe care să le aplice şi să le comunice corect.

Cartea conține abordări privind conceptul de marketing, mediul de marketing, piața organizațiilor, cercetarea de marketing, mixul de marketing și planul de marketing pe baza unor exemple și a studiilor de caz.

Categorie:
ISBN

973–30–1523-7, 978-973-30-1523-9

Editura

Didactică şi Pedagogică, Bucureşti

An

2006

Pagini

248

Autor

Susanu Irina Olimpia

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing – Busola organizației tale”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *