ISBN | 973–30–1523-7, 978-973-30-1523-9 |
---|---|
Editura | Didactică şi Pedagogică, Bucureşti |
An | 2006 |
Pagini | 248 |
Autor | Susanu Irina Olimpia |
Carti
Marketing – Busola organizației tale, Aplicații
40,00 lei
Lucrarea de faţă îşi propune să evidenţieze aplicabilitatea practică a marketingului prezentând studii de caz și probleme rezolvate privind: diferenţiala semantică, metoda ordonării rangurilor, metoda comparaţiilor perechi, scala cu sumă constantă, scala lui likert, modelul fishbein-rosenberg, testul χ2 coeficientul de corelaţie a rangurilor, metoda „pătratului latin”, cota de piaţă, gradul de concentrare a pieţei, segmentarea pieţei, gravitaţia comercială, migraţia cererii, coeficientul de elasticitate, previziunea pe termen scurt, previziunea cotelor de piaţă – modelul lanţurilor markov, testul conjunctura, mixul de marketing, analiza B.C.G., strategii și tactici.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.