Marketing – Busola organizației tale, Aplicații

40,00 lei

Lucrarea de faţă îşi propune să evidenţieze aplicabilitatea practică a marketingului prezentând studii de caz și probleme rezolvate privind: diferenţiala semantică, metoda ordonării rangurilor, metoda comparaţiilor perechi, scala cu sumă constantă, scala lui likert, modelul fishbein-rosenberg, testul χ2 coeficientul de corelaţie a rangurilor, metoda „pătratului latin”, cota de piaţă, gradul de concentrare a pieţei, segmentarea pieţei, gravitaţia comercială, migraţia cererii, coeficientul de elasticitate, previziunea pe termen scurt, previziunea cotelor de piaţă – modelul lanţurilor markov, testul conjunctura, mixul de marketing, analiza B.C.G., strategii și tactici.

Categorie:
ISBN

973–30–1523-7, 978-973-30-1523-9

Editura

Didactică şi Pedagogică, Bucureşti

An

2006

Pagini

248

Autor

Susanu Irina Olimpia

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing – Busola organizației tale, Aplicații”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *