Cum creezi un brand forever

Viziunea Forever

Fondată în 1978 prin inspirația și viziunea unui singur om, Rex Maughan, Forever Living Products este acum o companie multimiliardară care fabrică și vinde în întreaga lume peste 200 de produse pentru wellness și frumusețe.
Este o companie de marketing afiliat la nivel global cu peste 2.5 miliarde de dolari vânzări anuale și cel mai mare cultivator, producător și distribuitor de aloe vera din lume.

Viziunea lui Rex a oferit companiei abilitatea de a deține permanent controlul calității și al costurilor la fiecare etapă din proces. Omul acesta chiar a visat să dețină cel mai bun produs și a reușit.
Planul său a fost simplu, să ofere oamenilor cel mai bun produs din lume, necesar zilnic, și care promovează un stil de viață sănătos.

Astăzi, rezultatele vorbesc de la sine. Forever este o companie unică în lume pentru că schimbă vieți prin produsele sale, prin planul de afaceri stabil, prin oportunitățile de dezvoltare la nivel internațional și prin acțiuni caritabile.

În 1978, Rex Maughan și-a invitat familia și prietenii apropiați la prima întâlnire Forever Living Products în Tempe, Arizona, unde a dezvăluit un plan detaliat prin care să ofere oamenilor cele mai bune produse cu efecte demonstrate pentru sănătate și starea de bine și să lase produsele și oamenii să vorbească despre ele și nu campaniile tradiționale de comunicare. Gelul de Aloe Vera, principalul produs, cu un gust nu tocmai delicios i-a determinat pe invitații lui Rex să-l considere nebun dacă vrea să vândă așa ceva.
Astăzi se vinde 1 bidon de Aloe Vera Gel / secundă în toate colțurile lumii.

Integrarea pe verticală

Rex Maughan fondatorul companiei Forever Living Products a dorit să realizeze cel mai bun produs din lume. În concepția lui, acest lucru era posibil doar dacă nu va depinde de nici o altă companie. De aceea, FLP are toate procesele integrate pe verticală, prin deținerea propriilor plantații de Aloe Vera, laboratoare și unități de producție, ambalare și stocare, logistică.

Forever este integrată pe vertical, controlând totul de la fermă la fabrică, de la cercetare la dezvoltare, la ambalare, transport și distribuire.

Compania deține toate plantațiile de aloe pe care le folosește în crearea produselor – în Rio Grande Valley – Texas și 6.500 de acri în Republica Dominicană, aceasta fiind și cea mai mare plantație de aloe din lume. Cultivă Aloe vera în cel mai bun climat și în cele mai bune condiții, care garantează cele mai bune produse. Pe plantația din Republica Dominicană cresc peste 30 de milioane de plante și se recoltează peste 500.000 de kilograme de aloe în fiecare săptămână.

Având propriile plantații de aloe, laboratoare performante, unități de producție, ambalare și stocare, Forever poate controla calitatea și costul în fiecare etapă – de la materia primă la produs. De la plantă, la produs, la tine!

Un brand bazat pe calitate

De 40 de ani, FLP definește continuu standardele industriei și este recunoscută pentru produsele sale excepționale la nivel mondial, pentru calitatea lor în menținerea unui stil de viață sănătos, activ și energic pentru întreaga familie.

Compania se antrenează zilnic să se mențină la cele mai înalte standarde disponibile pe piață. Și dacă nu le găsesc, le definesc ei. Există standarde ale industriei, există standarde guvernamentale și apoi există standarde Forever, cele mai înalte standarde cu putință.

  • Fără erbicide și insecticide
  • Fără teste pe animale
  • Standarde riguroase de calitate
  • Garanție de returnare
  • Certificări internaționale în 165 de țări
  • Proces de stabilizare unic, patentat
  • Produse unice din ingrediente naturale, sigure, nemodificate genetic

Imaginează-ți că tai o frunză proaspătă de aloe și savurezi sucul direct din plantă. Forever Aloe Vera Gel, este cu adevărat, una dintre băuturile nutritive cele mai naturale pe care le poți consuma. Miraculoasa frunză de aloe conține peste 200 de compuși activi, dintre care 20 de minerale, 18 aminoacizi și 12 vitamine.

Forever Aloe Vera Gel, produs pe baza unui proces patentat de stabilizare a gelului din frunzele de aloe, contribuie la funcționarea optimă a sistemului digestiv și la echilibrarea metabolismului.

În același timp este primul produs care a primit recunoașterea Consiliului Științific Internațional pentru Aloe, instituție abilitată să certifice calitatea produselor pe bază de aloe vera.

  • Gelul de Aloe Vera poate fi consumat zilnic, ca atare sau în amestec cu suc natural de fructe, și rămâne unul dintre cele mai valoroase suplimente alimentare.
  • În funcție de utilizare sunt 4 tipuri de Gel de Aloe Vera: Forever Aloe Vera Gel, 99.7% gel pur de Aloe vera, fără conservanți și aditivi artificiali, fără zahăr, detoxifiant, bogat în nutrienți, susține digestia și sistemul imunitar
  • Forever Aloe Berry Nectar conține toate vitaminele, mineralele, aminoacizii și enzimele aflate în Aloe Vera Gel, la care se adaugă beneficiile sucurilor de mere și de merișor un puternic antioxidant cu rol pulmonar și urogenital
  • Forever Aloe Bits N’ Peaches, conține fragmente de pulpă de Aloe vera și suc de piersici bine coapte ce furnizează carotenoide – antioxidanți valoroși și vitamina A cu rol în susținerea sistemului imunitar
  • Forever Freedom combină Gelul de Aloe Vera cu gust plăcut de portocală, cu sulfat de glucozamină și sulfat de condroitină de origine naturală + vitamina C și MSM, o sursă primară de sulf biodisponibil de care organismul are nevoie pentru menținerea integrității țesuturilor conjunctive și buna funcționare a articulațiilor

Responsabilitate socială

Parteneriatul Forever cu Rise Against Hunger este unul dintre proiectele lui Rex care se implică frecvent în acțiuni umanitare. De la înființare, în anul 1998, organizația Rise Against Hunger, care distribuie alimente și produse de prim-ajutor în cele mai vulnerabile zone ale lumii, a crescut exponențial – iar modalitățile prin care luptă să-și atingă obiectivul ca până în 2030 să elimine definitiv foametea în lume – continuă să evolueze.

Forever a transformat acest parteneriat într-un proiect de suflet. De la prima sesiune organizată în 2015 (Stop Hunger Now) la Raliul din Singapore, când au fost împachetate 300.000 de pachete cu alimente și până în 2018 și 2019 când și-au propus un obiectiv îndrăzneț – 5 milioane de pachete cu alimente și tot atâtea oportunități ca milioane de copii și oameni să ducă o viață mai bună.

Pe 25 august 2018, la Sala Dacia din Complexul Lux Divina din Brașov, imediat după Success Day unde am onoarea să fiu speaker pentru 2.000 de oameni alături de Diamantul Kim Madsen, vom contribui la obiectivul global Forever (de 5 milioane de porții în doi ani) cu 70.000 de pachete cu alimente. Alături de 300 de Forever Business Owner voi îmbrăca tricoul Rise Against Hunger și voi fi parte din această poveste.

Radiografia brandului

  • Brand american de 40 de ani pe piață
  • Lider mondial în producerea și distribuirea produselor din Aloe Vera
  • De 40 de ani pe plus, fără datorii
  • Bogat în lichidități, 1.5 miliarde dolari în bunuri și proprietăți
  • Cifră de afaceri de peste 2.5 miliarde dolari
  • Activează cu succes în 165 de țări
  • Sistem integrat total pe verticală
  • Proces de stabilizare unic, patentat

Valori: integritate, empatie, bucurie Misiunea companiei: Vom crea un mediu profitabil în care oricine să poată deveni în mod demn oricine își dorește

Daca vrei să aflii mai multe despre produsele sau oportunitatea de afaceri, lasă-mi un comentariu sau dă click aici

Distribuie:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

2 thoughts on “Cum creezi un brand forever”

  1. Foarte interesant articolul.Am inceput sa folosesc sucul cu Aloe Vera de la Forever in urma cu un an si sunt placut impresionata de rezultate.
    Am un ten gras asfixic, foarte dificil si am inceput sa il curat cu gel de aloe vera si am avut rezultate spectaculoase! In afara faptului ca mi-a tratat acneea, mi-a si hidratat foarte bine pielea.
    Recomand produsele pe baza de aloe vera de la Forever!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole