În Noiembrie, 2017 nu știam nimic despre acest brand. Știam despre marketing și marketing afiliat. Și mă străduiam ca eu și familia mea să avem un stil de viață sănătos. Citeam cu atenție fiecare etichetă, mâncam sănătos și eram atenți la proveniența produselor consumate. Eu personal nu consum carne și căutam soluții astfel încât să-mi completez alimentația, mai ales în zilele când aveam multe ore și nu aveam timp să ajung la masă.

Joi e prezentare Forever la Galați

Joi e una dintre zilele când sunt la Galați, la facultate. Și prietena mea, Laura, mă tot invita la o prezentare de produse naturale pe bază de aloe vera. Mai exact de 8 ori. Și de 8 ori am refuzat-o. Aveam ore.

Până când a mutat ora de prezentare și așa am ajuns la ultimele 15-20 de minute. Am auzit finalul. Produse naturale cu efect ridicat datorită concentrației și combinației cu Aloe Vera. Mi-au atras atenția produsele pentru memorie, stres și efort. Fiul meu era în clasa a XII a și voiam ceva să-l ajut. Am citit cu atenție etichetele. Totul natural. Interesant. Hai să vedem. Și așa am testat. Pe fiul meu. Și a funcționat.

Acum toți ai mei consumă produsele Forever. De fapt m-au prins pur și simplu aceste produse.

De la client mulțumit la business Forever

Din start am luat cutia A Touch of Forever cu 32 de produse pentru că avea cam tot ce trebuie pentru toată familia și era cea mai avantajoasă variantă cu o reducere pe viață de minim 35% și accesul direct la nivelul de business. Nu mă gândeam la business atunci. Dar am gândit practic.

O săptămână n-am desfăcut cutia. Eram mereu pe drumuri. Și nimeni nu s-a atins ea. Apoi am citit despre fiecare produs și le-am împărțit. Gel de băut din aloe, produse apicole, suplimente alimentare, produse de îngrijire și cosmetice. Am rămas cu șamponul și balsamul. Ai mei nu le-au vrut. Fiecare avea deja alt brand. Și le-am făcut cadou de Crăciun. Dar acum le caută.

Sunt pasionată de tot ce fac. Și vorbesc cu pasiune depre proiectele mele. Cursuri, studenți, marketing, comunicare, tipografie, consultanță sau creioane. Și am început să vorbesc despre produse. Dar mai ales despre oportunitatea Forever.

Despre marketing afiliat și șansa de a avea propriul business cu o investiție minimă (aprox. 420 euro), fără risc, fără sediu, stoc, contabil sau experiență.

Despre un parteneriat cu un brand american cu tradiție, lider mondial, de 40 de ani pe piață și mereu pe plus, fără credite, care activează în 165 de țări.

Despre cel mai bun produs pe bază de aloe din lume, liderul mondial și sistemul integrat  care îi permite să aibe cele mai ridicate standarde de calitate, Standardele Forever.

Despre un plan de marketing perfect și simplu, ușor de aplicat pus la dispoziția oricui voia mai mult pentru viața lui.

Și despre sănătate, detoxifiere și un stil de viață sănătos.

Îmi place să ajut. Și oportunitatea Forever dă o șansa tuturor să-și îndeplinească visurile.

Sănătate, stil de viață, socializare, timp liber, călătorii sau bani. Undeva te încadrezi. Corect ?

Indiferent că ești un student fără capital care vrei să faci ceva cu viața ta sau un pensionar pe care nu-l mai angajează nimeni.

Eu am pornit pentru sănătate și un stil de viață sănătos. Și dorința de a ajuta. Dar ador călătoriile și mereu am decis ce fac cu timpul meu.

În Ianuarie eram deja Supervizer cu o echipă frumoasă cu visuri mărețe. În Martie echipa s-a mărit și am devenit Asistent Manager, iar în Mai eram deja Manager.

Dacă ai visuri și o motivație puternică care te determină să acționezi zilnic și te gândești permanent cum să devină realitate visurile tale, atunci ești omul pe care mi-ar plăcea să-l învăț cum am reușit eu să fac acest lucru ! Și tot ce trebuie să faci este să-mi lași un comentariu !

Dacă vrei doar un stil de viață sănătos ai aici linkul meu de afiliere care îți dă 15% reducere la orice produs. Click pe link, completează datele și confirmă adresa de email.

Distribuie:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole