Blog

Cum alegi pretul produsului tau?
Preţul psihologic, manifestă o anumită atracţie pentru consumator ce nu poate fi explicată printr–un raţionament logic şi constă în cifre impare sau preţuri fixate exact

Cum alegi ce sa produci si sub ce marca?
Organizaţia ta se definește printr-un produs. Ești producător de biciclete, producător de rechizite, unitate de cazare și alimentație etc. Dar concentrarea pe produs poate neglija

Cum stabilești strategia de produs? – Produsul, beneficiul și comunicarea
Produsul este elementul central ce are o legătură directă cu comunicarea printr-o serie de decizii privind: numele, funcţionalitatea, designul, calitatea, siguranţa, ambalajul, service-ul, garanţia, accesoriile

De ce ai nevoie de un mix de marketing perfect
Cum a apărut conceptul de mix de marketing Mixul de marketing este esența strategică a organizației tale. Fără un mix de marketing clar conturat, coerent

Moș Crăciun cel mai puternic brand din lume
Cine este Moș Crăciun Moș Crăciun este nelipsit, din această perioadă, de peste o mie de ani, perioadă în care și-a construit o identitate spectaculoasă

Sony PlayStation o abordare diferită a pieţei
Comunicarea organizațională este o activitate obligatorie și permanentă în cadrul organizației tale indiferent de mărime și domeniu de activitate. Modalitatea ”in house” sau apelarea la
Social media
Cele mai noi articole

Mi-am comandat aproape 30 de produse naturale. Iată părerea mea despre ele

Programul de detoxifiere Clean 9, pas cu pas

Când știi că ai nevoie de o detoxifiere

Cum poți să arăți mai bine și să te simți mai bine în doar 9 zile

Tecuci în siguranță⛑! Susține Spitalul ca să te susții pe tine!

Dăruiește ”Infinite” mai multă bucurie de sărbători!

Povestea mea forever

Cum creezi un brand forever

Istoria celor trei mărci – Adidas, Puma, Nike
