Blog

Cum se formulează USP-ul
USP (unique selling proposition) reprezintă beneficiul unic și motivant, al produsului sau serviciului tău, ce poziţionează distinct produsul în mintea consumatorului. Este esența mesajului și

Mesajul și esența acestuia, USP, ESP, UBP
Rolul publicităţii nu este acela de a vinde orice, oricui, ci de a-l determina pe consumator să îşi dorească să aibă un anumit lucru. Ideal

Cele 7 păcate capitale ale brandingului
Cu foarte mult timp în urmă, produsele erau responsabile pentru soarta unei companii. Când o companie observa că vânzările sale au scăzut, singura concluzie pertinentă

Brandul de oraș și impactul asupra dezvoltării turismului
Galați, orașul meu Aşa cum remarca Al Ries și Laura Ries, în cartea lor Cele 22 de legi imuabile ale brandingului, cel mai important obiectiv

Rebranding și poziționare – Cum câștigi atenția publicului?
O poziţionare de succes este aceea prin care organizaţia identifică modalitatea prin care poate fi unică şi greu de imitat. În anul 2015 Hotelul Bicaz

Lansare de carte
Da, am fost la o lansare de carte. De fapt, am lansat o carte. O carte cu suflet. O forță. O speranță. Un strigăt. O
Social media
Cele mai noi articole

Mi-am comandat aproape 30 de produse naturale. Iată părerea mea despre ele

Programul de detoxifiere Clean 9, pas cu pas

Când știi că ai nevoie de o detoxifiere

Cum poți să arăți mai bine și să te simți mai bine în doar 9 zile

Tecuci în siguranță⛑! Susține Spitalul ca să te susții pe tine!

Dăruiește ”Infinite” mai multă bucurie de sărbători!

Povestea mea forever

Cum creezi un brand forever

Istoria celor trei mărci – Adidas, Puma, Nike
